پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس در بوشهر رونمایی شد

پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس در بوشهر رونمایی شد

حوزه/ پوستر فراخوان جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در بندر بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید حسن احمدی مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی بندر بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس با ساختاری منسجم و در سطح منطقه‌ای در ساحل هلیله باستانی برگزار می‌شود و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی افزود: هدف این جشنواره، توسعه فرهنگ نمایش، جذب گردشگر فرهنگی و ترویج گفتمان بین فرهنگی است که با همکاری موسسه فرهنگی نیمدری ساحل بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

حسن احمدی بیان کرد: این جشنواره به معرفی دهکده گردشگری هلیله و جایگاه خلیج فارس می‌پردازد و محورهای آن شامل "خلیج فارس و مقاومت بوشهر"، "دفاع مقدس"، "حفاظت محیط زیست"، "آیین‌ها و افسانه‌ها"، "گردشگری"، "دریانوردی" و "خلیج فارس در آیینه تاریخ" است.

مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی بندر بوشهر، در رابطه با عوامل اجرایی جشنواره یادآور شد: فرید میرشکار پژوهشگر و پیشکسوت عرصه نمایش به عنوان دبیر جشنواره و کاظم ارجمندنیا به عنوان ایده پرداز و نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس منصوب شدند.

حسن احمدی خاطرنشان کرد: مهلت دریافت فرم اعلام حضور در جشنواره تا ۳۱ شهریور و ارسال فیلم نمایش‌ها تا ۳۰ مهرماه است، نتایج بازبینی در پنج آبان اعلام و جشنواره در نیمه دوم آبان برگزار خواهدشد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی