بیست سومین جشنواره ملی صنعت چاپ فراخوان داد

بیست سومین جشنواره ملی صنعت چاپ فراخوان داد

همه شرکت کنندگان در جشنواره صنعت چاپ گواهی شرکت در جشنواره را دریافت خواهند کرد و آثاری که به مرحله داوری نهایی را ه پیدا کند به رسانه‌های تخصصی صنعت چاپ، دسته بندی و تبلیغات معرفی خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، محسن یگانه کاری، دبیر بخش انتخاب آثار چاپی برتر، در نشست خبری این دوره از جشنواره گفت: انتخاب آثار چاپی برتر در این جشنواره فرصتی برای شناخت تولید کنندگان این گونه محصولات در داخل و همچنین کشور‌های مجاور منطقه است که سبب رونق کسب و کار در صنعت چاپ و همچنین اعتلای اقتصاد کشور است.
وی افزود: بخش انتخاب آثار چاپی برتر این دوره در چهار بخش از کاربرد‌های چاپ شامل بسته بندی، تبلیغات، اوراق امنیتی و چاپ صنعتی برگزار می‌شود.
محسن یگانه کاری گفت: محصولات مختلفی در زیر مجموعه این رشته‌های اصلی قرار گرفته است که با توجه به ویژگی‌ها و انواع فناوری‌های چاپ در گروه‌های کوچک‌تر مورد داوری قرار خواهد گرفت.
دبیر بخش انتخاب آثار جشنواره صنعت چاپ افزود: آثار چاپی ارسالی باید در داخل ایران و از سال ۱۴۰۰ به بعد تولید شده باشد همچنین شرکت در در این جشنواره برای علاقمندان رایگان است.
محسن یگانه کاری گفت: همه شرکت کنندگان در جشنواره صنعت چاپ گواهی شرکت در جشنواره را دریافت خواهند کرد و آثاری که به مرحله داوری نهایی را ه پیدا کند به رسانه‌های تخصصی صنعت چاپ، دسته بندی و تبلیغات معرفی خواهد شد.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند به تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره اقدام نمایند همچنین به صورت برخط برای ثبت نام اثر و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی irprint.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
جشواره صنعت ملی چاپ به جمع آوری آثار چاپی و انتخاب برترین آن‌ها پرداخته و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود. دوره امسال مربوط به آثاری است که در حوزه تجارت قرار می‌گیرد که از ۲۸ آبان آغاز شده و تا ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ادامه دارد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی