تمدید فراخوان نخستین مهرواره هنرهای تجسمی «آیه نگار» در مازندران

تمدید فراخوان نخستین مهرواره هنرهای تجسمی «آیه نگار» در مازندران

 تمدید فراخوان نخستین مهرواره استانی هنرهای تجسمی «آیه نگار» از سوی واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام شد.

تمدید فراخوان نخستین مهرواره استانی هنرهای تجسمی « آیه نگار»

به گزارش ایکنا از مازندران، چندی پیش از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران با توجه به اهمیت مقام و جایگاه قرآن کریم و نقش آن در زندگى کودکان و نوجوانان و به‌منظور فهم بیشتر سوره‌ها و درک صحیح آیات آن، فراخوان مهرواره استانی هنرهای تجسمی تحت عنوان «آیه نگار» به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعلام شد که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مهرواره تا ۵ خرداد امسال تمدید شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند در سه بخش اعضای کانون، دانش‌آموزان بخش آزاد، دانش‌آموزان فراگیر، در رده‌های سنی نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان با موضوع‌های سوره یاسین، اسماء جلاله، قصه‌های قرآنی، آیاتی از قرآن کریم با مفهوم ستایش خداوند، احسان، نیکوکاری و احترام به والدین در قالب‌های اجرایی نقاشی، تصویرگری، سفالگری، صنایع دستی، خوشنویسی در این مهرواره شرکت کنند.

با توجه به مقررات و مشخصات برای شرکت در جشنواره، هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر رشته فقط یک اثر تولید و ارسال کند.

در رشته نقاشی و تصویرگری اندازه اثر حداکثر ۷۰*۱۰۰ و تکنیک خلق اثر آزاد است و از اجرای کلاژ برجسته پرهیز شود.در رشته سفالگری، فنون خلق اثر کتیبه است و از رنگ کردن آثار پرهیز شود و بدون افزودن پارچه، کاغذ و مواد دیگر تولید شود.

در رشته صنایع دستی، فنون خلق اثر باید شامل انواع بافت ها، رودوزی ها و استفاده از الیاف طبیعی باشد. در رشته خوشنویسی اندازه اثر باید حداکثر ۷۰*۱۰۰ باشد و تکنیک خلق اثر به شیوه ‌های خط نستعلیق، نسخ، ثلث، شکسته نستعلیق و نقاشی خط صورت پذیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این مهرواره می‌توانند آثار خود را به ساری، خیابان رودکی، انتهای پارک کوشا سنگ، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به کدپستی ۴۸۱۶۷۸۶۵۶۳ ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند با شماره تماس  ۳۳۶۰۸۵۶۵-۰۱۱ داخلی۱۳۱ تماس حاصل کرده و یا به سایت www.mazandaran.kpf.ir مراجعه کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی