فراخوان ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار منتشر شد

فراخوان ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، رضا گلستانی قشمی امروز با اشاره به برگزاری ششمین دوره از این جشنواره ، اظهار داشت: جشنواره دینی و انقلابی انصار با مشارکت نهادها، ارگانها و سازمانهای شهرستان قشم برگزار می‌شود.

گلستانی با بیان اهداف این جشنواره گفت : هدف از برگزاری این جشنواره کشف  استعدادهای  نو می باشد که بتوانند  منشأ  تأثیرگذاری  در  ارتقا  و  گسترش  روز  افزون  فرهنگ  اسلامی  و معنویت در جامعه بشوند، می باشد.

دبیر جشنواره انصار بیان داشت: تولید  کیفی  و محتوایی  آثار  مطابق  با شأن انقلاب اسلامی و  پرهیز از موضوعات کلیشه  ای خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش برگزار می گردد که در بخش تئاتر صحنه ای، سرود و استند آپ کمدی می باشد.

گلستانی پیرامون موضوعات جشنواره اظهار داشت : موضوع در بخش تئاتر صحنه ای و سرود " سیره و زندگی اهل بیت علیهم السلام" و "سیره و زندگی شهدا" است و موضوع در بخش  استند آپ کمدی " نقد عملکرد مسئولین" و "نقد رفتارهای اشتباه شهروندان" می باشد.

دبیر جشنواره انصارضمن دعوت از کلیه علاقمندان ، هنرمندان و مستعدین عرصه های فرهنگی و هنری جهت شرکت در ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار قشم، پیرامن تقویم اجرایی جشنواره گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار تا تاریخ 22 تیر ماه 1402 می باشد که هنرمندان میتوانند در سایت https://honarh.ir نسبت به آن اقدام کنند.

گلستانی گفت: بازبینی آثار از مورخ 22 الی 26 مرداد ماه 1402 بوده و زمان برگزاری جشنواره 27 ، 28 و 29 شهریور ماه 1402 می باشد.

دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار شهرستان قشم، تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را 30 شهریور ماه 1402 عنوان کرد و گفت: به امید و یاری خدا در روز 30 شهریور ماه 1402 با حضور مسئولین انقلابی و هنرمندان متعهد این مهم برگزار خواهد شد تا برگ زرینی دیگر در عرصه هنر شهرستان قشم رقم خواهد خورد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اخبار فراخوان ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و ادبی

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی